HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2009.10.17. 18:01 mindenkiBeusa

10 éves a Flúg

Erős nosztalgia, Bagojj, Ádám Tomi, Gabesz, Gergel, Böröcz Gyula (akinek nincs egy buszjegyre való pénze) és az egész fiatalság, Orsiékkal első sorban csápolás, Öcsémmel SAHH, meg az egész hangulat. Vörös Pince, Borgödör, Blues Tanya, még egy boroskóla, még 3 hideg Borsodi. Vidéki kalandok, Agárd (Tessék mulatni!), Perbál-metál, Lönczi szülinapok Bián, AZFESZT, Székelyföld, Felvidék.. Voltak kalandok! 

'Emlékszel még ugye, a kamasz éveinkre?' 15-25 pont a kamasz évek..

És én meg nem lehetek ott. Olyan ez, mintha levetítenék életem filmjét, de nem lenne rá jegyem..

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr731456399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lönczi (törölt) 2009.10.31. 10:16:14

:)

Hát igen. most nekem is összeszorult szívem, hogy ezt olvastam. elrepült ez a 10 év tartalmával felérő gyakorlatilag 6-7 év, amióta flúg a flúg. Azért ne felejtsük el a vastelepi mulatságokat se, de gondolom ez csak a teljesség
igénye nélküliség miatt maradt ki.
Nem fiatalodunk sajnos...
De szerintem ennyi még simán vissza van!

mindenkiBeusa 2009.11.07. 15:27:16

@lönczi: A nosztalgia mindig jó érzés, de szerintem azért nem kell annyira aggódni, megvan még az a kis társaság.. És amíg bármikor áthozhatod a gyerekedet, ogy vigyázzak rá egy pár órát, amíg elmentek Kalapács koncertre, addig szerintem nem lesz baj. :D
Nem fiatalodunk, viszont egyre bölcsebbek leszünk. Állítólag ezzel kell vígasztalni magunkat..
Én az alkohollal való konzerválásra szavazok :D
süti beállítások módosítása