HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2013.07.12. 19:14 mindenkiBeusa

Ami eddig történt

Beletelt vagy két hétbe, mire blogképes állapotba kerültem. Legyen az, hogy a főbb eseményeket összefoglalom vázlatpontokban:

  • Késett a gépem, rohantam az átszállásnál, szétszedtek a határon, törölték a járatomat, aztán mégse törölték, végül időben, egészségben-boldogságban megérkeztem Albanyba
  • Egy hétig azt sem tudtam merre van előre - ez a 6 óra időeltolódás földhöz vágott
  • Július 4-én hatalmas tűzijátékkal ünnepeltünk - az amcsik a függetlenség napját, én az előrehozott augusztus 20-át
  • Fogyott némi hamburger, kóla, steak, sült krumpli, homár, rák. lazac plusz egy kis helyi rizling meg egy csomó rum
  • Máris van 3 pár új cipőm (még nem léptem velük pocsolyába)
  • Láttam a Gru 2-t és még egy jópár filmet
  • YMCA-be járok
  • Volt egy szemgyulladásom, amit a biztosító pénzén kikezeltettem
  • Főztem csirkepörköltet
  • Ellopták a ház oldalának támasztott biciklimet 
USA2013JUL13.jpg USA2013JUL15.jpg
USA2013JUL17.jpg USA2013JUL23.jpg



2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr605402300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dordor 2013.07.13. 10:12:45

Amindenit akkor tenyleg nem unatkoztal. Jol hangzik, foleg a steak:-) es hol vannak a kepek az uj par cipokrol??

mindenkiBeusa 2013.07.16. 16:47:13

Öööö... Majd ha összegyűlik öt, akkor egyben lefotózom ;)
süti beállítások módosítása