HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2009.06.03. 18:15 mindenkiBeusa

Bele kell még ebbe jönni nekem!

Különösen vicces, hogy a csudijó USA oldalamra már akkor elkezdek írkálni, amikor még itthon vagyok, de legalább belejövök ebbe az ideírogatásba. A méltán híres Börmi oldal óta nem nagyon csináltam ilyet.

A készülődésről nincs sok beszámolni való, a papírmunka része megvan, a pénz része már alakul, 2-3 hét és meglesz a repjegy is. Addig meg költözködés és amikor épp nem a kocsmákból hazavitt Arany Ászokos korsókat csavarom lejárt Tesco katalógusba, akkor bújom a használtan vásárolt New York útikönyvet. Ja és ha már költözés, akkor július 11-re jó felépítésű, lelkes fiatalok jelentkezését várom némi zsák- és dobozpakolásra. Kompenzációként egy kis esti szeszelést tudok felajánlani.

A hétvégén a Pannónia Fesztiválon rájöttem, hogy mi fog nekem nagyon hiányozni itthonról! A rákkendroll! Esőben Tankcsapdára ugrálás, sárban térdig járás, tarhálós pankok messziről elkerülése és 1 (2-8-14) jó doboz Borsodi!  Meg Ti..

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr111161787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lönczi (törölt) 2009.06.05. 11:06:43

Hát igen valamit valamiért!

Küldeném neked a Charlietól a new york new yorkot
süti beállítások módosítása