HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2009.12.07. 20:07 mindenkiBeusa

ha nem okoz gondot, megtömöm a bongot :D

Szóval van laptopom, elkezdődött a suli és kicsit beindult az éjszakai élet is, szóval most már egész pontosan nulla perc szabadidőm van.
Szombaton reggel 7-kor, vasárnap 9-kor értem haza az előző esti buliból. Ami nem akármi, tekintve, hogy általában én vagyok az aki elsőként -többnyire éjfél után 10 perccel -kidől. Hát most akkor indultam el. Kemény vagyok! :)
Nem ismerek magamra. Gyerekek, hajnali fél egykor tök sötétben-hidegbe elindulok klubbozni, ráadásul kocsival. Szóval nem iszom. Na jó, hát 1-2 sört. Mert ugye annyit lehet..
Szóval változnak a szokásaim.
Mindenesetre a szombati móka jó volt, retro diszkó, új emberek, jó kis csapat.  Utána csapatostul elmentünk vendégségbe. Ott megismerkedtünk egy egyetemista sráccal, aki első blikkre egy 18 éves geek-nek tünt (valójában 22), majd egy váratlan pillanatban elővette a saját gyártású bongját, vagy én nem is tudom mindek nevezzem. Sütőfólia, szelepek, fél colos benzinslag és egy kötött sapka, ezek voltak a főbb alkatrészek. :D Nálam többet tapasztalt embereknek lehet, hogy ez szokványos, én mindenesetre néztem egy nagyot. Persze volt, akinek a pupillája nem a meglepetéstől tágult ki.. :D

Na de visszatérve a laptop nyújtotta előnyökre, most már lehet velem MSN-en videótelefonálni. Akinek még nincs hozzá felszerelése szaladjon venni és vegyen fel MSN-en! Jelentősen haékonyabb kommunikáció, ráadásul költséghatékony.
Itt az USÁ-ban a telefonálás amúgy is egy külön műfaj. Van ugyan feltöltőkártyás telefon, de nem gyakori. Az előfizetéses rendszer macerás és drága. Pláne ha külföldi vagy. És amin beszartam, az az, hogy nem csak akkor fizetsz ám, ha felhívsz valakit, hanem bizony akkor is, ha téged hívak. És ez ugyanígy igaz az smsre is. Noooormális???
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr911581400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása