HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2009.12.21. 03:21 mindenkiBeusa

De igen, szar

Mindenki ezt kérdezi, hogy 'És, nem szar, hogy kint kell lenned karácsonykor?' De igen, szar. Ha ez bárkit megnyugtat. Szívesen ennék otthon mákos bejglit meg halászlét - csak levet, sok kenyérrel, haltejjel meg ikrával. Szívesen bontogatnám az általában annyira nem jól megválasztott ajándékokat és még szívesebben hallgatnám az ilyenkor szokásos 'ki ette meg a szaloncukrot' és 'bemenjünk-e a mamáékhoz' kezdetű sematikus  családi torzsalkodást is. Persze az alatt a fa alatt, amit apu 24-én délután 5-kor vett 650 forintért.
Mindenképpen szívesebben, mint hogy marha messze legyek és idegen emberek közt egyem a fagyasztottból melegített kaját, áhitatos arccal játszam, hogy boldog vagyok és közben még egy jó (nagy) pohár forralt bort se kortyoljak el. /Pedig lehet attól tényleg jobban menne a mosolygás../
A gyerekek persze édesek, már nagyon várják a karácsony estét. Itt más a rendszer, szóval már áll a karácsonyfa és beltéri díszek meg a kültéri dekorációk is felkerültek. Én már megvettem mindent, remélem sikerem lesz az ajándékaimmal. Ja és persze hogy nekem is valami jót, de minimum marha drágát hoz a Jézuska. :O)
Karácsony esti webcam-es élménymegosztáshoz gyertek MSN-re 24-én!

Addig meg egy kis nóta (SöCSö-SöCSö vokállal):


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr511612284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása