HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2010.01.02. 06:14 mindenkiBeusa

húsztíz

2010. Hát ez is eljött. Kissé másnaposan, finoman megtört vonásokkal tekintek a jövőbe. Kalandos éjszakánk volt. Amadtól Tashához, Tashától néger klubba, onnan McDonaldsba (zárva volt), onnan Amadhoz. Kellemesen bebasztam, jól szórakoztam. Random néger emberekkel beszélgettem teljesen képtelen dolgokról, egy 43-as strandpapucsban mászkáltam a hóban, meg ki tudja mi minden történt még. Éjfékor meg csókolózni kellett. Itteni éjfékor. Otthoni éjfélkor pezsgő volt meg himnusz. Isten, áld meg a magyart! Meg élő egyenes adásban házibuliztam 23:30-kor az otthoniakkal. Ezúton is köszönöm mindenkinek a közreműködést!

Azt mondják, amilyen az újév napja, olyan lesz az egész esztendő. Ennek külön örülnék, mert ma nagyon jó napom volt..

EZT A LINKET NÉZZÉTEK MEG! FANTASZTIKUS!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr991638695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása