HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2010.01.04. 05:21 mindenkiBeusa

Óper-ráció

Egyre kevesebbet bloggerkedek. Tróger vagyok. Inkább írogatom a  kétértelmű félmondataimat a facebookra.. Nem szép tőlem.
Elgondolkodtam rajta, hogy pont ma vagyok itt 5 hónapja, ráadásul kétezertíz meg minden, szóval csak kellene csinálnom valami számvetést. Nem vagyok jó számvetésben, mert ahhoz emlékezni kell sokmindenre és egyáltalán, összeszedettnek kell lenni hozzá. Az meg nem vagyok. Ezért csak amolyan hányaveti módon sorolom fel, hogy akkor mi is volt ebben az elmúlt időszakban.
Az egész eddigi ittlétem hihetetlenül gyorsan eltelt, szinte még mindig érzem a másnaposságot, amit  a búcsúbulimon szereztem. Jajj de tünemény volt akkor mindenki. És többé-kevésbé azóta is mindenki az, kapok levelet meg képeslapot meg teafiltert meg hűtőmágnest meg smst, meg MSN-en sok kedveset, meg tanácsot és segitséget és főleg szeretetet, és köszönöm is mindnekinek!
Szerencsére egyre jobban érzem magam itt, vannak haverok, akikkel el lehet menni moziba meg kiállitásra, vannak iskolatársak akikről le lehet másolni a nyelvtanházit, vannak csajszik, akikkel el lehet menni táncikálni szombat este, vannak érdekes emberek, akikkel jókat lehet beszélgetni-vitatkozni és persze van 1-2 barát, akikkel meg jól ki lehet beszélni az össze előbbit :)
A gyerekeket imádom, próbálom őket magabiztosságra, önállóságra és rocker életre nevelni. Nem mondom, hogy az élet könnyű három gyerekkel, de mindenképpen izglmas. Szerintem a ‘nem gyerekesek’ többsége bele se gondol, hogy három gyerekkel gyakorlatilag képtelenség például bevásárolni. De még egy gyerekkel is kalandos mondjuk csak úgy beugrani a tisztitóba felvenni apu ingeit. Mert a gyereket beülteted a gyerekülésbe, bekötöd, aztán kikötöd, kiveszed, eltipegsz vele a ‘patyolatba’, ne nyúlj hozzá, állj meg, maradj itt, kibalanszirozol a tiszta ingkupaccal, ing beakaszt, gyerek beültet, gyerek beköt, haza, gyerek kiköt, kivesz, inget  a helyére, vedd le a csizmát, ne ott, olvad belőle  a hó, tett a lábtörlőre.. Na de legalább tudom mire számithatok, ha lesz egy sajátom :)
Ami a lényeg, hogy a két alapfeladat, azaz a tapasztalatszerzés és a személyiségfejlesztés területén szerintem egész szép eredményeket értem el. Aki régen beszélt velem, talán rám sem ismerne. És remélhetőleg nem csak azért, mert fogytam 10 kilót..
Türelemmel, ésszel, érvekkel, nem erőből, nem ösztönből, megmagyarázva, nyolcadszor sem kiabálva, megértően, kedvesen, okosan, szépen. Persze ezért még a gyakorlatban nem megy ilyen jól, de alakul. Tapasztalat szintjén meg kicsit olyan, mintha eddig egy kis kedves mesedobozban éltem volna az életemet. Na jó, azért az talán nem, de mindenképpen burokban. A saját kis konzervativ, középosztálybeli, többségében keresztény, fehérbőrű barátaimmal. Itt meg aztán van senegáli muszlimtól kaliforniai ateistán át, lelkes meleglobbistán keresztül midnenféle ember. Autóban sörözni tilos. Félni kell a nemi betegségektől. Bár attól talán otthon is kellett. Már nem is emlékszem. Kijönni ide, felejteni el too much Magyarországban. :)

Fogok készíteni egy 'Az 5 hónap számokban' című bejegyzést is. Amint lesz kedvem számolgatni.. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr631644073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása