HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2009.07.09. 16:32 mindenkiBeusa

Már csak 25 nap van hátra..

Megvan a repülőjegyem, és mint a mellékelt ábra mutatja, már várnak.

A képen Peti (3), Dani (9) és Vera (7) látható, ők lesznek az én "gyerekeim". Édesek! Bár egy kicsit félek a fénykardtól.. :)

Augusztus 3-án délelőtt indulok, frankfurti átszállással. Az út 1 óra 40 perc + 8 óra 35 perc. Különösebben nem aggódom, remélem lesz ingyen szesz!

A hétvégén befejezzük a költözést is (4 hete van őskáosz mindkét lakásban), úgyhogy szombattól ismét martonvásári lakos leszek. Dicső!

Időközben lett e-mail is a bloghoz, arra az esetre hogyha.. mindenkibeusa@gmail.com

Lesz kis búcsúzkodós mulatság is, „céges” július 24-én vszeg a Katicában, „privát” aug. 1-én pontosan nem tudom  hol.

Akit érint, tegye magát szabaddá!

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr801236666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lönczi (törölt) 2009.07.09. 17:04:29

fasza :) a kissrác jó arc lehet, majd fődugja neked e :D
Szerintem a legnagyobb a legnormálisabb és így csökkenő sorrendben :)
Azt hittem, hogy legalább szittya amcsikat kell megnevelned jómagyar módra, nem takbaszakadt hazánk fiainak gyermekét. :D
süti beállítások módosítása