HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2009.09.20. 00:45 mindenkiBeusa

"Szivet cseréljen az, aki hazát cserél!"*

Otthon party van, mondhatnám azt is, hogy mindenki ott flessel a kertünkben és isszák az egészségemre a Jégert, ami persze kedves tőlük, de mennyivel jobban érezném magam, ha nem rám, hanem velem innának..
Mondjuk nálunk is party volt ma, medencés, 8 éveseknek. Nem vettem részt. :D
Mindenesetre volt ma egy "Otthon kéne nekem lenni" érzésem. Mondjuk naponta van, de általában hamar elmúlik..

Napról napra egyre jobban és jobban vagyok, mondatja velem az agykontrollos múlt, de egyébként tényleg. A suli jó, az órák érdekesek, egyre több embert ismerek meg. Holnap meg pláne, mert nagy ELC-s (English Language Centre) kirándulás lesz a Niagarához. Jajj már, mindig csak az a Niagara :D Egész nap ott leszünk és be fogunk menni hajóval a vízesés mögé. Hogy a kanadai oldalra átmegyünk-e azt még nem tudom. Pedig jó lenne. Csak sok diák van, akiknek kell vízum Kanadába. Nekem nem - bibibííí!

Hogy úgy egyébként mi van, amikor épp nem a Niagaránál vagyok?! Hát korán kelek, készítem a nagyokat iskolába, viszem a kicsit Montessoriba, aztán uzsgyi az egyetemre, onnan vissza Petiért, haza, ebéd, alvás (Petinek, nekem sajna nem),  utána az iskolabusz /igen bizony, olyan amerikai filmes sárga iskolabusz/ meghozza a nagyokat és uzsanna, lecke, kicsi játék, 7-kor vacsoracsata /legalább a felét edd meg, na jó akkor a husit, akkor legalább a tejet idd meg stb stb/, esetleg kicsi tv, fürdés, fogmosás és fél 9-kor mindenkinek ágyban kell lennie. Ami 80%-ban sikerül is. (Büszke vagyok magamra:  büszk-büszk.) Apu-anyu 9 körül ér haza, sokszor még később..

Javaslom, hogy jól gondoljátok meg, hogy akartok-e 3 gyereket és karriert egyszerre. Nem nagyon megy ugyanis. Szép nagy ház, 3 autó, medence, jakuzzi, csak épp a gyerekek apu meg anyu nélkül nőnek fel. Mondjuk látszik is rajtuk, mindhárom gyerek valamilyen módon outsider. Szóval kilógnak a sorból. Ami persze nem baj, ha 'jó értelemben' lógsz ki. De ők valahogy nem.. Egyik nap Dani kiment görhokizni a ház előtti placcra. A 3 amerikai gyerek együtt volt, ő meg próbált ugyan velük játszani, de nem nagyon ment. Aztán pl. ma volt ez a pool party. Mindkét 'nagy' meghívhatott 10 gyereket. Dani osztálytársai közül egy sem jött el. Vera barátnői közül talán 4.
De az egész család maga is egy sziget. Nem nagyon vannak amerikai barátaik. Legalábbis eddig egy tőlük tíz évvel fiatalabb házaspáron kívül (ahol a pasi, Tom, egy az egyben úgy néz ki, mint Ádám Tomi, csak rövid hajjal) nem találkoztam am-i barátaikkal.

Érdekes ez. Kettős állampolgár vagy és mégsem tartozol sehová. Amerikában örökre magyar maradsz, Magyarországon meg amerikás magyar..

 

*Tompa Mihály: Levél egy kibujdosott barátom után

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr411393768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz_timi 2009.09.24. 16:19:45

Na ezért nem kell kitelepülni. Itthon még ha szar is, legalább otthon vagy. Értem én azt, hogy a szülők teljes biztonságban tudjak a gyerkőcöket a nagyszerű Bea mellett, de úgy hagyni felnőni őket, hogy alig találkoztok.... Botrány. Inkább azon aggódjak, hogy mennyi a GYES, mint azon, hogy megismernek-e a gyerekeim....

mindenkiBeusa 2009.09.29. 03:27:03

@sz_timi: ki lehet települni, nem arról van szó. Csak én valahogy azt képzelem, hogy azért élnek az emberek külföldön, hogy ne kelljen meggebedniük a munkában és legyen idejük egymásra. Otthon rá vagy kényszerítve, hogy gürizzél, mint az állat, itt meg önkéntes.. :)
süti beállítások módosítása