HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2010.02.23. 19:33 mindenkiBeusa

Nehéz ez a kurva-élet.. ;)

Amíg az autóüvegező műhelyben várok a Toyota hátsó ablakának cseréjére, legalább van időm írni egy kicsit. Ez a 300 dolláron vásárolt szabadidőm. Hát igen, már megint tolattam. Pedig a múlt héten volt egy életmentő manőverem csúszós úton három gyerekkel és ehhez képest egy egyszerű parkolóból kitolatáskor történik meg a baj. De sorsszerű volt, nagyon is. Az egész olyan filmszerűen történt. Bár mostanában egész sok minden filmszerű az életemben..

Páldául a szombat estém. Röviden összefoglalva, egy kellemes kis estét terveztünk négyesben, Marika, Steven, Babacar (a senegáli, ergo fekete és muszlim, emellett nős haverunk) meg én. A terv az volt, hogy elmegyünk táncolunk, jó lesz. Ez lett volna ezzel a csapattal a csütörtöki magyar vacsora és jakuzzi party, illetve a pénteki filmezés-sörözés záró akkordja. Aztán a szombatból az lett, hogy Babacar tanult a Michigan tesztre, Steven és Marika inkább kettesben tévézett, engem meg elhívott egy legény randevúra. /Nem volt nála Németh Attila, de ezt azt hiszem kevesen értik./ Mindenesetre hajnali egykor találkoztunk – van-e ennál megfelelőbb időpont egy első randira? Persze elmentem vele, innen is látszik, milyen nyitott, már-már majdnem liberális vagyok: feketékkel iszogatok Bacardi kólákat egy bárban. Nem akármi!

Kedves volt tőle, hogy amikor megmondtam, hogy rasszista vagyok, akkor sem riadt vissza :O) Ez amúgy kicsit Nórás, kicsit Epis fordulat volt tőlem. /Avagy: Nem kísérsz te engem sehova!/ A lényeg, hogy semmi extra nem volt, hajnali háromkor már otthon is voltam. És mit csinál az ember, amikor hajnali háromkor hazaér? Hát persze hogy bekapcsolja a laptopját és csevegni kezd :) Én se tettem másként. A lényeg, hogy felbukkant a múltból a szépszemű arabom és mondta, hogy most azonnal menjek át inni. Én meg átmentem, mivel se a szeszre se a szép szemű arabokra nem tudok nemet mondani. My bad. Mindezt hajnali ötkör. Azaz odaérni már csak hatra sikerült, mert ha már, akkor kivittem a Marcsit (előző elötti au-pair) a repérre, aki épp akkor repült vissza Floridába. Közben azonban (hajnali ötkor) az is kiderült, hogy nekem reggel dolgoznom kell. Szóval hazamentem reggel nyolcra, dolgoztam délig és mindenzt úgy, hogy egy szemhunyásnyit sem aludtam. Kettőkor Marika keltett, hogy menjek át segitsek kipucolni a jakuzzit. A pénteki móka alkalmával ugyanis, egy kisebb medenceharc után egy pohár gyümölccsel teli Sangria landolt a forró vízben. Meg aztán mégegy.. Szóval vasárnap délután én a partról tésztaszűrővel, Marika a jakuzziban ülve teaszűrővel halászgatta a főtt narancs és banán darabokat, elhullajtott fanszőröket, kiázott tyúkszemeket stb :D

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr111784773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása