HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2009.11.12. 04:47 mindenkiBeusa

So close, no matter how far

Elég jó volt a tegnapi koncert.. Mondjuk csak saját számokat játszottak, kivéve a Nátingelszmedört, mer az valami nagy metálbanda száma. De végülis jól nyomták azért. Majdnem olyan volt, mint az eredeti.. :D

Beszabehu, azt kell mondanom.
Ezek a Metallicások nem szarral gurítanak.
Gondoltam az én barátaimra sokszor! So close, no matter how far. <3
Alap, hogy a zene meg a hangulat frenetikus volt, azaz az ő szavaikkal élve "fuckin' awsome". És emellé olyan hang meg fénytechnika volt.. Felcsapó színes lángok, koporsó alakú reflektortartók, lézer meg mindenféle, ami ilyenkor lenni szokott. És persze teltház.
Ilyen páholyszerű izébe szólt a jegyem, mindent láttam, mindent hallottam és még a mosdó is közel volt. Pisiltem is szorgalmasan miután megittam a 6 dolláros nagyfröccsömet. /Igen-igen, fontos információ a Metallica koncert szempontjából :)/
Ja és tömény fű szag volt 4 órán át..
Szóval elautózgattam Buffalóba, ami 85 mérföld innen. 65 mérföld/órás sebesség-korlátozásnál 80-nal mentem és eközben úgy húztak el mellettem a kamionok (!), mintha álltam volna.. Megérkeztem, 10 dollárért sikerült is leparkolnom (event parking..) és potom másfél óra alatt be is jutottam a méltán híres buffaloi HSBC Arénába. A 70+15 dolláros jegy áráért még 2 másik koncerten is részt vehettem. Volbeat és Lamb of God. Életemben nem hallottam róluk (na ez  is jó nagy rocker, gondolhatjátok most nyugodtan), de brutál jók voltak. Letépték az arcunkat pillanatok alatt.
A Metallica olyan 9 körül kezdett, nagyjából 2,5 órát játszottak, de az is lehet, hogy többet. Végig a közönségnek nyomták, hihetetlenül együtt voltak a "néppel". Nem is tudom, hány ember fér be. Megnéztem. 18.500. Brutál-metál!
A végén felkapcsoltatták az összes lámpát és úgy tolták a Seek an Destroy-t.

Itt van róla egy vidijó:

 És egy kis Master of Puppets, ahogy én hallottam:

Szólj hozzá!

Címkék: metallica volbeat hsbc buffalo lamb of god nátingelszmedör


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr731519418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása