HTML

mindenkiBEUSA - USAmindenkibe

Friss topikok

Linkblog

2010.02.22. 16:34 mindenkiBeusa

Bonyolult állat a tehén, de én megfejtem!

Több panaszt is kaptam, amiért elhanyagoltam a blogot - mindenkitől elnézést kérek. Azaz attól az öt embertől,a ki kitartóan visszalátogat :D
A nem blogolás egyébként a 22-es csapdájához köthető, ugyanis minél több dolog történik, annál kevesebb időm van leírni. Na de most belevágok és gyorsan elmondom az elmúlt hónapot! Befejeztem egy újabb 10 hetes iskolai időszakot: hurrá-hurrá! Azaz csak hur-hur, mert még egy leadandóm lóg a levegőben, de meglesz az is nemsokára.
Aztán mi volt még? Gyerekek, munka, ilyesmik. Meg hirten jött ötlettől vezérelt new yorki hétvége Stevennel. Steven egy amerikai srác, aki most kapott egy állást a nagyvárosban és elmentünk vele albérletet nézni. Jó móka volt. Még mielőtt bárki nagy következtetéseket vonna le, nem, nincs köztünk semmi. És nem is volt. Ja és nem is lesz. ;)
Pasi fronton amúgy érdekes a helyzet. Vannak pasik, vannak egész jóképű pasik, vannak akik még akarnak is valamit. Színpompás a paletta, ha értitek mire gondolok :O)
Bár sajnos amióta ilyen különösen vonzó vagyok nem csak a pasikat vonzom, hanem a bajt is :S De erről majd egy másik blogbejegyzésben..
 

kép

Szólj hozzá!

Címkék: new york tehén steven


A bejegyzés trackback címe:

https://mindenkibeusa.blog.hu/api/trackback/id/tr141781278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása